2013年12月3日星期二

http://www.mysteriousplanet.net/mybolg.php bruna uggs wgvy

Andra Lo Lo pekade uggs sa : Han kallas " Shen stilig ", som kallas " Jiangbei första intelligens ", är en bror ugg australia ikväll bara identifieras. ugg australia Cursed : Du tik, svurit på sin kärlek svurit, försök att vända bruna uggs ugg australia även stagade till ? Men se Guo munnen och sa : Nu är din bror, som är ugg australia bror, bredvid varandra är en människa, inte se utanför. ugg australia Stort ovilja att ta itu med dessa terrorister och fler, men eftersom folk säger dessa ord, scener alltid anständigt, på grund av att lämna över : stor mun bror, Trevligt att träffas.

Två Lo Lo sa : munnen bror, jag tar dig till administratören att vara nyckeln. Guo mun och sade : Pianlao. Sen gick jag till tre administratörer kontor. Lo Lo slog två handen slog dörren och skrek : administratör, ugg skor de kommer till er. Administratörer i den och sade : Vem är du ? Jag sa : ugg australia har också kommit att skicka nycklarna till dig ? Chef sa : nonsens ! Jag gjorde den här på kontoret en dag att gå, ingen ser någon komma in, vad är dina nycklar ? Två Lo Lo sa : mun bror inte har något emot, denne gamle man har demens.

Guo munnen och sa : Jag är en nybörjare, bara för att de kvartalen, nycklarna kommer. Chef sa : Du är några av flera noll ? Guo mun och sade : 208. Administratörer satte 208 nycklar till honom och frågade : Vad tycker du ? Jag sa : ugg australia dagar tog nycklarna, du har glömt ? Chef sa : Nonsens, jag kom inte till jobbet i dag en dag, hur du kommer att få nyckeln ? Två Lo Lo sa : Må hans långrandig, ugg australia rask promenad. Sen drog de ​​två, på mycket golvet. Tre chatta med varandra ett tag och se bli sent, deras sovsal för att sova, natten utan ord.

相关的主题文章:

没有评论:

发表评论