2013年1月28日星期一

bølgen av Nike Free 7.0 lar deg kjærtegne beundrende

nike norge, så også fullførte ikke Luo Yan brått tok et skritt frem, to skilt hennes palass, natt, ser dårlig og sa: "? Dere to kom hit for å gjøre det""Å, disse ordene et godt spørsmål å le, vi kommer hit på grunn av Warriors Palace rekkehus rismarker kaldt latter høyt, øyenbryn myste nike, og det er ingen god ansikt.

"Luo Gongzai 'himmel og jord" synes å være uten sidestykke, med terrasserte rismarker til eller ikke, og du ikke har noe forhold. "Night gnien overflate kald lyd kaldt, kaldere se til øynene av nike free run norge, hele personen som Den ene Hanbing."Er kaldt bemerkning så rett, men dessverre noen mennesker valgte som Gounahaozai." Palace Qianmo skjeling smilte, plutselig slo opp til Qin Huan skuldrene, rot snappily Road ungen er ikke glemme mine ord? jeg ikke lenge siden fortalte deg, nike siden 'himmelen på jorden ", har du første gang å informere meg om hva?"

"nike free herre, tør jeg ikke glemme at du forklarte ah." Qin Huan hånd gned skuldrene verke ble skutt, fulgt av overraskelse også nike beat."Vel, det gjorde du ikke glemme at hvor ikke merke til meg?" Palace Qianmo Organisasjon rynke hodet, ser ulykkelig Road, "Hvis jeg kald dag skjer for å være bestått av 'himmelen på jorden", fortsatt ikke vet nike her! '

没有评论:

发表评论